I'd give up forever to touch you.

Så var det måndag igen!
Men det gör inget, dagen gick fort
och imorrn är det drama som gäller :) I love it!

Har även jobbat på Nickis 4 dagar i rad + plus att jag fått
ungefär 0 timmars sömn denna helg.
Tummen upp för mig!
Fredagen bjöd på utgång med Julia, Linda och några av deras vänner.
Kvällen började bra, men slutade väl inte lika bra.
Spårade tjejer säger jag bara.. :P
Lördagen blev lugn med Melodifestival-tittande,
fast inte så mycket sömn här heller.
Bra att Carola inte gick vidare, dendär tjejen tror för mycket om sig själv.

Imorrn kommer min kära vän Caroline hit för att mysa & plugga.

Nu äre sovdax, PeAce OuuuUuT ba.
(Bilden är från Platina förra helgen, asbra kväll förövrigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0