Alla borde ha en vän som jag.

Helgen var kalas! Iallafall fredagen eftersom resten bestod av
jobb,jobb & jobb.. I lördags jobbade till halv 4 på natten för att på
söndagsmorron vakna upp på hotellrummet för att gå upp vid 9 till nästa jobb. Härligt kvinna!
Tack vare att min kära mamma ska skjutsa mig till skolan så fick en stund över för att sitta här och dricka lite kaffe,
hon e snäll hon.
Om en stund får jag möta min kära favoritlärare, Dvärgen. Kul.

Efter skolan måste man väl hem och plugga.. stor uppgift som ska in imorrn och duktiga jag har knappt börjat.
Någonting som slog mig i fredags, även om jag hade jättekul - Jag behöver förändring! Och det tror jag inte att jag är ensam om.

image13
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0