Idag är första dagen på mitt nya liv.

Jaa jag vet. Den har man kört med förrut..
Men nu menar jag det på allvar!
Jag ska ta tag i mig själv, sluta bry mig om onödiga saker, börja träna, äta rätt, ta tag i skolan, börja plugga teori - you name it!
Framförallt ska jag leva livet.
Okej.. nu kanske jag satte LITE för stora krav på mig själv men det är bara bra. Orka vara lat.

Idag fikade jag med tjejerna, kollade på utlandsresor. Vad sägs om Grekland -08, låter inte helt fel va?
Efter det så solade jag och tränade ett ordentligt gympass med Sara & imorrn ska vi gå på spinning.
Shit, har aldrig gått på det i hela mitt liv. Jag kommer dö.

Wish me luck!
Nä nu ska jag hoppa in i dushen. Nattinatti!

(Dags att börja uppdatera bloggen lite oftare?) :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0