Hej och hå.

Helgen var händelserik.
Fredag blev det bio & biljard på Oleary's.
(Världens sämsta film dock, Se aldrig "Paranoid Park!)
Eftersom jag jobbat 20 timmar denna helg med både
öppning och stängning så hadre jag tänkt o ta det lugnt.
Men så blev det icke.
Lördagen vart fullsmockad med utgång på People flera ggr om, fest och biljard på Oleary's. Det var trevligt!

Idag har varit en trevlig dag.
Den började med simning och solning på Nautilus med Sofia
eftersom vi hade sovmorgon till halv 1, skönt!

När man väl kom till skolan var det dags för mitt favoritämne - drama!
Finns det något bättre?

Förövrigt så vill jag tillägga att killar är skit, men det visste man väl redan så de är inget jag tänker lägga ner någon mer tid på att skriva om.

Nej nu har Gynning börjat på tv, dags o gå.

Nattinatti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0