That's the way it is.


Känns skumt att den personen som en gång vart ens enda i flera år skaffat en ny.
Konstigt hur livet blir.. Inte för att det finns några känslor kvar men minnena finns ju
såklart, och när man kommer och tänka på dom ibland känns det lite småkonstigt även
om man inte vill ha tillbaka det som var.
Men jag är glad ändå, vara bara tvungen att få skriva av mig lite.

Men nu ska jag fokusera på det jag har, inte på vad jag inte har.
Det är väldigt viktigt!




Förresten,

Studentskiva på People 20 maj! Säg till om ni vill biljetter, det här vill ni garanterat inte missa ;)

Nu är reklampausen slut, så nu ska jag återgå till "I huvudet på Gynning"!
Carolina Gynning = Underbar kvinna.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0