Omväxling förnöjer


Gud vad jag är dålig på att uppdatera bloggen. Ska förbättras!
Veckan hare bestått av pluggande, jobb, shopping, massa fika
med mina mysiga vänner & lite träning.
Lovet förra veckan var underbart! Jobbade en massa men hann
även med bowling, festande och en jävligt spårat (men kul!)
Ålandstripp som jag sent kommer glömma.. Eller har vi redan glömt hälften? ;) haha

Imorgon blire utgång på Platina - trevligt med ett ställe man inte vart på..
Som jag sa innan, omväxling förnöjer! På lördag är jag ensam hemma
och det är ju aldrig helt fel, karaoke och vinkväll nästa!

Idag vart det fika på Wayne's med Sofia, Kb & Sara J.
Sarorna drog rätt snabbt och ersattes av en ny Sara.
Vi satt där i flera timmar, så mysigt så!

Vem behöver tur i kärlek när man har så underbara vänner?



(Bilden är från Ålandstrippen med mina sköna damer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0