First day of the week


Måndagen är över och likaså ett hemskt naturkunskapsprov.

Jävla dvärglärare och ta med frågor som man inte ens kan plugga på.


Helgen var förörvrigt askalas! Utgång i fredags på People
med förfest hos mig, filmmys med Mirja, Linnea & johanna i
lördags och jobb hela dan igår.


Jobb behövs eftersom anmälningsavgiften till greklandresan är betald..

Kefalonia 29 juli med Sofia, Sara & Anki - Ingen återvändo! :D


Efter skolan skulle jag träna men blev istället medtvingad på stan med Julia -
kom tillslut hem med 5 klädesplagg för 150 spänn - slå den ni!


Vi hann med ett McDonaldsbesök också.

Vi kollade i en bok som jag hittat hemma i en låda..
Jag och julia skrev den när vi gick i 8an.

Så jävla kul, vi hade ritat av folk i vår gamla klass, gamla lärare,
folk på skolan och skrivit helt sjuka saker.
Vi var väl rätt sjuka i huvet rent allmänt..
känns som vi har rekord på att ha gjort spårade saker.
Fast det är nog inget som behöver nämnas här, haha..

Ibland saknar man dom gamla tiderna.
Allt & alla är så annorlunda mot hur det var då.
Man var ju en helt annan människa.
Det är ingenting jag brukar tänka på men det är kul
när man sitter och snackar om högstadietiden,
känns som det var typ 100 år sen.


Tar med lite härliga bilder från i fredags ;) Natti!

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0