nyopererad

det var tänkt att jag skulle julshoppa med sofia idag,
men min vänstra ansiktshalva är ungefär lika stor som en fotboll.
Det är sant, nästan. Jag opererade bort en tand igår nämligen.
Jag fick ha hela kitet på mig - rocken, mössan och plastpåsar på fötterna,
jag var oerhört snygg. Min kära Carro följde med som stöd och efteråt tog
vi en runda på stan, gick på julkonsert och fikade med Filippa.
Sen drog jag och mamma en runda på Gränby.
Jag såg ut nog jävligt rolig ut men med lite alvedon fungerar allt.

Den här veckan är jag ledig ända tills söndag, väldigt skönt!
Svullnaden får gärna lägga sig så jag får gå ut & parta,
är lite småsugen på det. Det ryktas nämligen om utgång tors, fre och lör.
Idag dissar jag men får se imorn kanske..

Idag fyller Linnea P 19 år, Grattis älskade vän!

Nu ska jag ägna mig åt lite andra betydelsefulla saker som man kan göra när man är hemma..
nätshoppa, göra ett pepparkakshus eller städa kanske..

Ha en fin dag gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0