hit me baby one more time

Maskeraden i lördagen var oerhört rolig! Folk hade råsatsat, dom var klockrena allihop!
Det var en salig blandning av sumobrottare, cowgirls, barbies, transor, clowner, vinboxar och borat.
Jag var Britney, fixade iordning utklädnaden en halvtimma innan vi åkte, men det blev halvbra haha.

I torsdags vart det sushi och "Twilight" på bio.. jag längtar redan så himla mycket tills nästa film.. så sjukt bra, jag vill ha han som är huvudrollen i filmen, som alla andra.. haha åååh..

Imorgon blir det jobb från kvart i sju, träning och julklappshandlande med Carro.
Med tanke på att jag ska upp och jobba om några timmar borde jag verkligen sova nu.. är död.


Peaaace va




Kommentarer
Postat av: Rebbe

Haha, jag såg bilderna från face. Assköna juh! :D

2008-12-16 @ 18:25:30
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: linnea

hhaha jag vet alla andra hade satsat rejält. grymma!

2008-12-16 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0