ett litet inlägg mitt i mellandagarna

Mycket trevligheter har ägt rum sen jag uppdaterade sist, men lat som jag får det bli en kort resumé.
Linneas födelsedagsfirande förra helgen var mycket bra, mysig middag följt av häng på Vedala och
andra spårade grejer, en kort resumé blir nog bäst som sagt, haha.

Julafton har passerat, jag jobbade. Jag såg nog alla julprogram och serier som finns på TV,
men det va mysigt hemma innan jag åkte och jobbade iallafall. Drack glögg, öppnade paket och bara myste.

Juldagen var kanon, det verkar som att jag inte är ensam om att tycka det :)
Sofia fyllde 19 & vi började med födelsedagsmiddag på Svenssons och drog
vidare till Gillet där vi hade bokat drinkbord. Kanonkväll verkligen.. svårt att slå!

För tillfället är jag ensam hemma, la familia är i fjällen men jag kunde inte följa med.
Lite småläskigt men jag har fått mysigt sällskap så det är lugnt.
Just nu är jag taggad inför nyår & ett nytt år fyllt av möjligheter!
Nyårsafton kommer att spenderas i trakterna kring huvudstaden och jag känner på mig att det kommer bli bra, riktigt bra.

Nej, nu nu ska jag göra lite nytta. Gott nytt år på er om jag inte uppdaterar innan dess, och ni som kikar in här lite då och då vet att det antagligen inte kommer hända, så.. Hejs!











I love it.

Kommentarer
Postat av: liz

men snygg bild på mig skrikandes tycker du, haha fyfan för mig

2008-12-30 @ 17:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0