men jaja

Dagen började med att jag var extremt duktig och städade
mitt rum, spännande. Men iaf, det är creds till mig för nu är
all skit spårlöst försvunnen vilket förmodligen aldrig hänt förrut.

Drog mig ner på stan för att möta upp Maja & Sara (som varit i skolan,
skolan?! finns den?) Iallafall så blev det några fynd, efterlängtad "sussi"
på Cupido och därefter fika.

Mötte upp Jonte & Sulecha på Storken, mysigt! Fikan avrundades sent
och imorgon är en ny dag så lite skönhetssömn behövs antagligen.

På schemat står en fika med Kb och förmodligen gymmet efter det,
ja du hörde rätt! På kvällen blir det antagligen vindrickande.

Lite trevliga nyheter jag fick idag av Liz är att det verkar bli en Dublin igen
i september med gratis boende. Jag klagar absolut inte!

Trevlig helg gott folk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0