En blöt hund

Var just vad jag kände mig som igår. Det vart utgång på Bj, sommaravslutning.
Slutade jobet kvart i elva & sprang sen iväg i regnet för att möta upp dom andra.
Med undantag för vissa intriger mina kära vänner råkade ut för oh att jag var blöt
& nykter vart det en skön kväll med ett fullsatt Bj.

Kvällen slutade i Ninnis lägenhet, helt fullpackad. Idag vart det fika på 018 som vanligt
med Kb,Mickis,Anki,Sofia,Ninni,Rebecka & Lizette. MYS.

Sitter just nu med en ansiktsmask & funderar på att ta ett bad, skönt - jag är död.
Kvällen är ännu oklar, det va lite snack om bio, filmmys och liknande men tror inte
jag orkar flytta mitt arsle ur huset, får se haha.

Just nu ska jag satsa helhjärtat i saker o ting eller bara skita i det totalt.
Man måste våga för att vinna.



Jag har också varit 13 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0