Tuesday

Idag har jag varit irriterad. Vet inte varför men det var väl ingen kanondag riktigt,
Jag hoppas att vi fixar ett jävla flak till studenten alltså!

Dagen blev bättre när jag köpte mig en t-shirt med matchande söta skor.
Haha, jag är så ytlig. Mitt humör blev ännu bättre när jag kom iväg till hotellet
för att jobba några timmar. Visst, många ggr är det jäkligt stressigt & en massa uppgifter
bara samlar sig på hög, men jag trivs så jäkla bra där. :) Jag har turen att tycka om
varenda en som jobbar där & jag får tillochmed kramar av många av dom när jag kommer.
Dom är verkligen guld värda, allihop!

Nu är det nog dags att dra sig, imorgon ska jag upp rätt tidigt & träna innan skolan,
Har bara en lektion :) Pussis!

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0