Solen skiner & fåglarna kvittrar.


Måndag! Helgen bestod av utgång & födelsedagsfirande & konfirmation hos släkten i Ulricehamn.
Fredagen började med förkrök hos Mickis. Jag, Ninni, Sannela & Mickis körde fia med hutt.
Sen drog vi in till Oleary's & sen vidare till People.
Vi träffade Carro & sen kom Anna o Sofia som förkrökat på eget håll.

Senare fick vi även sällskap av Jullan & Linda, härliga tider! Kvällen var totalt spårad och
sjukt rolig på samma gång, jaa den går nog inte riktigt att sammanfatta.
Personligen vart jag alldeles för full & sa både de ena o andra som jag kanske inte borde
gjort, haha. Men, men full & dum tror jag det kallas? Eller något.

Dagen efter var det som sagt dags att dra hem & packa o sen väntade en 4 timmar
lång bildfärd. När vi väl kom fram skulle mormor & morfar ha födelsedagskalas.
Mysigt o träffa släkten, det blir inte så ofta.
På söndagen var det dags att gå på min kusins konfimation. Jag kom på mig själv med att bli
helt tårögd & känna mig som en stolt förälder när hon skulle sjunga.
Gud vad fort dom växer domdär.

Idag var jag ledig & kvällen tillbringades med Carro, kaffe & infravärme på min veranda. :)



image18


image19


Jag bjuder på fredagens förskräckliga vimmelbilder, haha.

Kommentarer
Postat av: sofia

på lördagen var detdags att dra hem.. var va du ;)?

2008-04-23 @ 18:27:45
Postat av: sofia

på lördagen var detdags att dra hem.. var va du ;)?

2008-04-23 @ 18:28:00
Postat av: San

HAHA! Vad menar du med förskräckliga vimmelbilder? ;) Okey då.. det ser faktiskt ut som att jag vill mörda nån men annars var den fin.

2008-04-28 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0