Man måste våga för att vinna.

Annars kommer man blicka tillbaka i efterhand & ångra att man inte ens försökte..

Mycket på gång! Kryssningen (som iofs var för ett tag sen) var askalas!
Studentmössorna kom förra veckan också, känns jävligt läskigt. Nu är det på riktigt.

Dagen har bestått av att befinna sig på jobbet i nästan 10 rimmar - sjukt bakis.
Men gårdagen var grym! Asbra men spårad kväll! haha.. jag säger då det.
Började på Katalin där jag såg Daniel Lemma, mysig man det. Sen mötte jag upp
Jullan på Red Room & sen så drog vi vidare till People med Sofia & company.

Förövrigt så har jag bokat en resa till Dublin med mina kära damer över valborg!
Kommer bli kanon men plånboken kommer antagligen eka tomt efteråt.
Men men, man får väl jobba i sommar :)..

Nej nu ska jag dra en sleep, Pussis!

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0